Thursday, March 11, 2010

Minggu Ujian



Minggu ini merupakan minggu ujian bagi murid-murid SK Seri Makmur. Ujian Bulan Mac ini berlangsung dari 8 Mac 2010 (Isnin) hingga 12 Mac 2010 (Jumaat)

Setelah mengikuti sesi pembelajaran selama dua bulan, maka kini tibalah masa untuk menguji tahap pemahaman murid-murid. Bagi murid Tahun 1, mereka juga telah menjalani Ujian Bulan Mac ini walaupun baru minggu lepas mereka diuji dengan Ujian LINUS.

Semoga ujian ini dapat berjalan dengan lancar dan mencapai apa yang diharapkan. Selamat menduduki ujian kepada semua anak didik SK Seri Makmur. Semoga anda memperolehi keputusan yang cemerlang.

Bersungguh-sungguh murid tahun 1 Baiduri ini menjawab soalan. Walaupun baru mencecah tiga bulan tetapi mereka sudah melalui tiga kali ujian. Awal tahun dahulu mereka telah menjalani ujian KIA2M...belum keputusannya dianalisa dan dilaksana, terpaksa dibakulsampahkan apabila arahan ujian LINUS pula dilaksanakan. Belum keputusan Ujian LINUS diperolehi, mereka terpaksa pula mengharungi ujian Bulan Mac...Semoga mereka tabah menghadapinya.

Jawab betul-betul tau...jangan main hentam je.

Tekun menjawab soalan yang diberi.

No comments: