Thursday, May 19, 2011

Kehilangan...


Pagi ini 20 Mei 2011, aku menerima SMS daripada seorang rakan yang bertugas SK Teluk Ru, Sabak Bernam, Selangor...memaklumkan bahawa Pembantu Tadbir SK Teluk Ru telah meninggal dunia.

Aku agak terkejut dengan berita ini...kerana telah kehilangan seorang lagi rakan yang pernah sama-sama bertugas di SK Teluk Ru. Aku memang tahu, Abang Jas ( panggilan mesra warga SKTR kepada arwah En Jasni)memang mengalami pelbagai penyakit.

Kebiasaannya saya sering bersarapan pagi bersamanya... dia memang banyak menelan pelbagai jenis pil (menandakan pelbagai jenis penyakit yang ditanggung oleh beliau). Hari ini beliau telah pergi buat selama-lamanya. Al Fatihah untuk beliau, semoga beliau ditempatkan bersama golongan yang soleh. Amin.

Takziah daripada saya buat Puan Rohani Marjuki di atas kehilangan suami tercinta. Semoga puan sentiasa bersabar di atas apa yang terjadi ini.

No comments: