Wednesday, June 15, 2011

Kem Kecemerlangan UPSR 2011

Kem Kecemerlangan UPSR bagi murid-murid Tahun 6 SK Seri Makmur telah berlangsung selama dua hari bermula 14 Jun 2011 hingga 15 Jun 2011. Program tersebut telah diadakan di Politeknik Sultan Idris Shah, Sungai Lang, Sungai Air Tawar, Selangor.

Seramai 217 orang calon UPSR SK Seri Makmur 2011 telah didedahkan dengan teknik-teknik menjawab soalan UPSR. Di samping itu, program ini juga bertujuan untuk menyuntik semangat keyakinan diri dan semangat kecemerlangan kepada setiap calon UPSR.

Pelajar-pelajar juga diberi kesedaran mengenai tarikh peperiksaan yang semakin menjelang. Selain itu, program ini dibuat dalam bentuk kem agar dapat mewujudkan satu suasana di mana setiap murid dapat berkongsi pengetahuan dan melontarkan buah fikiran dalam suasana yang kondusif dan membina.

Semoga program ini dapat menyediakan murid dengan persediaan rohani dan mental yang mantap. Berdasarkan pengalaman lalu, kem seperti ini banyak membantu meningkatkan kecemerlangan yang amat membanggakan.

SK Seri Makmur Geemilang 2013.

Gambar tidak dapat disertakan kerana jurugambar HARAM SK Seri Makmur tiada di lokasi ketika program ini berlangsung.....heee...he..he...

No comments: