Wednesday, October 10, 2012

Masih Tidak Dapat Dikesan !

Cik Izzati binti Saroni merupakan Pembantu Pengurusan Murid (PPM) di Prasekolah SK Binjai Jaya, sehingga ke saat ini masih tidak dapat dikesan. Adalah menjadi harapan keluarganya, agar semua pelayar laman blog ini yang tahu di mana beliau berada atau mengesan di mana beliau berada agar dapat menghubungi keluarganya. Di sini saya sertakan maklumat yang saya salin dari facebook abang beliau. "Saya abang kepada Izzati Saroni nak minta sapa2 yang menjumpai Izzati, atau menghubungi.. atau tahu di mana dia sekarang... boleh tolong hubungi saya dengan segera... Dia hilang lebih dari 50 jam sejak jumaat 05.10.2012 dan langsung tidak dapat dihubungi... dia bersama 2 orang lelaki yang tak dikenali dalam lingkungan umur 25-30 tahun... Sila hubungi ibu kami Pn Umi : 0132357134 atau saya sendiri di 0123298640 / 019-4799807 (syafiq) jika ada sebarang info @ terjumpa @ dpt dihubungi untuk kami menjejaki.. Minta tolong sgt2... dan SHARE kepada semua kenalan IZZATI.."

No comments: