Sunday, November 15, 2009

Pening Lagi...Aku..



16 November 2009,Isnin- Setelah menempuh perjalanan berliku sejauh 60 km, akhirnya sampai juga saya bersama empat lagi rakan ke Hotel Rosa Passadena Brincang, Cameron Highland, Pahang. Untuk selama tiga hari dari 15 hingga 17 November 2009,kami guru-guru data SMM akan berkampung di sini bagi memantapkan lagi data SMM Daerah Sabak Bernam.
Fuhh..yooo..setelah proses installasi program Data versi 4 dilakukan..pening yang telah bersarang di kepala akibat perjalanan yang berliku bertambah perit apabila melihat banyak data yang telah dibuat di Data SMM versi 3.02 tidak dapat diconvert ke program baru.
Hah...nampaknya terpaksalah saya sekali lagi bersengkang mata untuk memasukkan data yang telah hilang itu...hai, bukan senang nak mengendalikan data murid seramai 1352 orang ni..silap-silap boleh bikin mereng kepala otak dibuatnya.
Apa pun yang penting syabar je lah...buat alon-alon lama-lama bereslah..kan..kan..

Klik Kamera di Rosa Passadena:

Kepala kembali pening apabila mendapati Data SMM versi 4 masih banyak ruang yang kosong

Noor Fadzliah dari SK Teluk Ru sibuk melengkapkan data SMM Versi 4

Bertanya khabar setelah lama tidak bertemu

Berehat di lobby hotel.

Cikgu Mohd Khusaini dari SK Pasir Panjang kusyuk memasukkan data....

Bergambar kenangan sebelum berangkat pulang. Dari kiri Ustaz Abdullah SK Sungai Leman,Cikgu Mohd Khusaini SK Pasir Panjang, Cikgu Mohd Yusof SK Simpang Lima, Cikgu Azhar SK Sungai Limau,dan saya Cikgu Zainon Abidin SK Seri Makmur.

No comments: