Saturday, February 12, 2011

Mesyuarat Agung PIBG 2011


12 Februari 2011 ( Sabtu ) : Pagi ini telah berlangsung Mesyuarat Agung PIBG SK Seri Makmur Kali Ke-36. Program yang bermula pada pukul 8:30 pagi ini telah berlangsung di Dewan SK Seri Makmur.

Mesyuarat kali ini telah dirasmikan oleh YB. Puan Hajjah Noriah binti Kasnon, SMS, PJK, Timbalan Menteri Tenaga, Teknologi Hijau Dan Air Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau Dan Air merangkap Ahli Parlimen Sungai Besar.

Kehadiran ibu bapa amat memberangsangkan. Atur Cara dimulakan dengan bacaan doa yang diketuai oleh Ustaz Baharuddin bin Halit, diikuti ucapan yang disampaikan oleh Tuan Guru Besar, Puan Hajjah Hasnah binti Maruan dan En. Halim bin Masri selaku YDP PIBG sesi 2010/2011. Seterusnya ucapan perasmian oleh YB Puan Hajjah Noriah binti Kasnon.

Mesyuarat berjalan dalam keadaan tenang dan lancar. Semua AJK PIBG Sesi 2010/2011 di kalangan ibu bapa telah dilantik semula dengan sokongan sebulat suara untuk sesi 2011/2012. Ibu bapa yang hadir juga begitu aktif memberi sumbangsaran yang membina demi mencapai sasaran yang ingin dituju sesuai dengan VISI yang dirancang iaitu 'Sekolah Kebangsaan Seri Makmur Gemilang 2013'.
Ucapan Puan Hajjah Hasnah binti Maruan, Guru Besar SK Seri Makmur.
Ucapan YDP PIBG SK Seri Makmur, En. Halim bin Masri.
Ucapan Perasmian Oleh YB Puan Hajjah Noriah binti Kasnon.

Mesyuarat sedang berlangsung.
Antara ibu bapa yang hadir.
Antara ibu bapa yang hadir.
Biasalah di mana-mana sekolah, guru akan bermesyuarat di luar dewan.

No comments: