Sunday, April 22, 2012

Kontinjen Ragbi Sabak Bernam Bertolak Ke Sepang

22 April 2012 (Ahad) : Lebih kurang pukul 11.15 pagi, Kontinjen Ragbi Rimau Sabak Bernam telah bertolak ke Sepang. Mereka akan menyertai Kejohanan Ragbi Rimau MSS Selangor 2012 yang akan berlangsung di SMK Teknik Sepang. Kejohanan akan berlangsung selama dua hari bermula 23 - 24 April 2012.
Seramai 14 orang pemain telah dibawa. Mereka terdiri daripada empat orang pelajar dari SK Seri Utama, empat orang pelajar SK Pasir Panjang, tiga orang pelajar SK Binjai Jaya, dua orang pelajar SK Parit 13 dan seorang pelajar SK Sungai Haji Dorani. SK Binjai Jaya telah diberi tanggungjawab sebagai pengurus pasukan ragbi ini. Unit Kokurikulum SK Binjai Jaya berharap mereka akan memperoleh kejayaan pada tahun ini.

1 comment:

mrs shaifull said...

salam cikgu, maaf saya nk tanya something yg lari dari tajuk n3 ini, utk sesi persekolahan 2014, tarikh pendaftaran bermula 1 mei kan cikgu? saya nk tau, ada masalah x, kalau saya tinggal di rawang (country homes), tp nk register sekolah di kl (sbb saya & suami bekerja di kl)? sbb utk registration, saya tgk sekolah ada mintak bil api/air kan cikgu? skrg kitaorang dlm dilema, sbb kalau anak sekolah di country homes, jadi masalah plak nk transitkan dia, transportation, tq in advance cikgu, salam.