Saturday, June 5, 2010

Program Teknik Menjawab Soalan UPSR 2010


Selama dua hari bermula dari 5 Jun hingga 6 Jun 2010, murid-murid Tahun 6 SK Seri Makmur akan berada di hujung daerah Sabak Bernam bagi mengikuti Program Teknik Menjawab Soalan UPSR 2010.
Murid-murid berkumpul di tapak perhimpunan sebelum bertolak ke ILDAS.

Seramai lebih kurang 210 murid akan didedahkan dengan teknik menjawab soalan UPSR oleh tenaga penceramah yang diundang khas mengikut kepakaran mata pelajaran masing-masing.

Bertempat di Institut Latihan dan Dakwah Selangor (ILDAS)di Sungai Lang Sungai Air Tawar, murid-murid diharap dapat memberi perhatian dan fokus terhadap program yang dilaksanakan. Dengan suasana nyaman dan terhindar daripada hiruk-pikuk, bolehlah murid-murid memberi perhatian terhadap segala tunjuk ajar guru-guru nanti.

Tidak ketinggalan, slot motivasi juga turut dimuatkan pada sebelah malam bagi menyegarkan semula semangat murid-murid untuk terus mengekalkan kecemerlangan. Dengan kos sebanyak RM55.00 bagi seorang murid ini, diharap program ini memberi impak yang diharapkan.

Sekalung tahniah kepada semua guru tahun 6 yang sentiasa berusaha demi menjana kecemerlangan untuk para pelajar. Teruskan usaha murni anda ini. SK Seri Makmur Cemerlang 2010.

No comments: