Thursday, July 29, 2010

Selesai Dah Pra Sukan Tahunan 2010


29 Julai 2010, Alhamdulillah petang ini warga SK Seri Makmur sesi petang telah berjaya menjalankan Pra Sukan Tahunan 2010 dengan lancar tanpa sebarang masalah. Tahniah diucapkan kepada semua yang terlibat.

Sebanyak 6 acara akhir telah dijalankan pada petang ini. Keputusan yang agak seimbang antara setiap rumah menjadikan saingan semakin sengit. Namun rumah mana yang bakal menjadi juara hanya akan diketahui pada hari Sabtu 31 Julai 2010, apabila semua acara selesai dipertandingkan.

Berikut adalah keputusan yang dapat dicatatkan:

Bagi acara Senduk Bawa Bola Tenis Lelaki Tahun 1, tempat pertama Kuning, kedua Biru, Ketiga Merah, keempat Hijau. Begitu juga bagi acara Senduk Bawa Bola Tenis Perempuan Tahun 1, pertama Kuning, kedua Biru, ketiga Merah dan keempat Hijau.

Untuk acara Baling Pundi Kacang Lelaki Tahun 2, keputusannya pertama Biru, kedua Hijau, ketiga Merah dan keempat Kuning manakala bagi pasukan perempuan pula pertama Kuning, kedua Biru, ketiga Merah dan keempat Hijau.

Keputusan bagi acara Lari Kasut Besar Tahun 3 pula: Lelaki, pertama Biru, kedua Hijau, ketiga Merah dan keempat Kuning. Perempuan, pertama Hijau, kedua Kuning, ketiga Biru dan keempat Merah.

Antara gambar yang sempat dirakam:











No comments: