Friday, February 5, 2010

Lega Rasanya....


Petang ... semasa hendak pulang...saya dihulur oleh PAR sekeping surat. Dah tahu dah, itu surat dari PPD minta hantar data smm.

Apa yang menarik untuk saya cerita ialah surat tu tidak seperti yang lepas-lepas... ada lampiran nama-nama sekolah mengikut tarikh bagi menghantar dan menyemak data kepada JU-JU data daerah. Kalau yang lepas-lepas tu...heee..susah sungguh nak lepas ...tambah-tambah lagi Si Salina tu...ralat yang remeh temeh pun dia nak kita betulkan. Biarlah..kerja dia kan.

Tapi hari ini, surat yang saya terima hanya meminta saya serahkan disket data ke PPD tidak lewat 12 Februari 2010...nampaknya tiada lagi operasi serah dan semak. Ini yang best gila nie...hantar dan boleh belah.

apa-apa pun saya akan cuba hantar data yang terbaik...masih ada sedikit masa untuk membetulkan ralat yang penuh berlalat tu...semak yang menyemakkan kepala saya. Apa-apa an pun rasa rasa cukup...LEGA..........

No comments: