Sunday, March 28, 2010

Misteri yang tak terungkai....



Hari ini saya nak berkongsi dengan rakan pembaca blog saya tentang satu mesteri yang tak dapat dicari jawapannya . ianya berkaitan dua keping gambar yang saya ambil di dua buah gua di Gunung Senyum.

Kalau diperhatikan kepada dua keping gambar tersebut, saya dapati ada yang turut serta dalam gambar tersebut...iaitu sebuah bulatan bercahaya bagaikan bulan purnama. Sekeping gambar tu betul-betul seperti ada bulan yang sedang mengambang penuh..agak terang. Manakala sekeping algi bulatan tersebut berada di betul-betul di kaki anak saya.

Saya tidak pasti, cahaya apa sebenarnya. Kalau diikutkan pada waktu gambar diambil...keadaan dalam gua agak suram dan kelam, kerana pada waktu itu hujan sedang turun di luar gua.

Mungkin pantulan cahaya dari kamera...tetapi kenapa hanya ada pada dua keping gambar sahaja?

Walaupun cahaya apa pun itu...saya harap tidak ada perkara yang buruk akan berlaku...kepada saya dan anak-anak.

No comments: