Thursday, March 4, 2010

Takziah...Buat Keluarga Siti Noraisyah


4 Mac 2010 ( Khamis ) - Petang Khamis...ketika berbondong-bondong pelajar SRA Ehyaul Fallah Dan SRA Nurun Najah keluar untuk pulang...peristiwa yang sering menjadi kekuatiran ibu bapa telah berlaku.

Kesesakan lalu lintas di kedua-dua sekolah ini, masih tidak diberi perhatian yang sewajarnya oleh para pemandu. Maka, pada petang itu berakhirlah riwayat seorang pelajar SK Seri Makmur...apabila adik Siti Norisyah binti Norazmil 11 tahun telah dilanggar oleh sebuah kereta yang dipandu oleh seorang wanita. Allahyarham adik Siti Aisyah meninggal dalam perjalanan ke Hospital Tengku Ampuan Jemaah Sabak Bernam.

Allahyarham adik Siti Noraisyah adalah pelajar di Kelas Pendidikan Khas SK Seri Makmur.
Dia juga bersekolah di SRA Nurun Najjah, Jalan Parit 1 Timur, Sungai Besar. Dia dilanggar ketika berbasikal untuk pulang ke rumah di persimpangan masuk ke Lorong Masjid Makmuriah Sungai Besar.

Semua warga sekolah SK Seri Makmur merakamkan ucapan TAKZIAH kepada ahli keluarga Allyarham terutama kepada kedua ibu bapanya. Semoga rohnya dicucuri rahmat oleh Allah SWT. Semoga ibu bapa Allahyarham bersabar di atas pemergiannya...kita sedekahkan AL-FATIHAH...untuk roh Allahyarham.

1 comment:

zool said...

salam takziah...pada keluarga siti Aishah.. bersabar dengan ujian ini...